4 Şubat 2014 Salı

WTJ - 1. Hafta

           İlk haftaya gecikmeli başladık. Sınavlar, boğaz ağrısı ve çeviriler derken WTJ'yi ihmal ettim birazcık, affola.


            Anaokulunda yaptığımız faaliyetler vardı ya hani: parmak boyası çalışması, yırt yapıştır, makarnalardan resim yapma vesaire. Onlardan beri uzun vadeli yaptığım hiç bir şeyden bu kadar çocuksu bi keyif almamıştım. Kesinlikle tavsiye ediyorum size de, hakikaten yaratıcılığınızın tekrardan filizlenmeye başladığını hissedeceksiniz.

            İlk sayfa alışkın olduğumuz şekilde kitapla tanışma, sahiplenme ve benimsemeye ilk adım olan isim yazma üzerineydi. Kitap elime geçtiği ilk gün bu sayfayı tamamladım. Sayfa dolar dolmaz yeni kalemler söyledim internetten. Her sayfa daha renkli, daha canlı olsun diye.

Yukarıdan aşağıya:
İsmini beyaz harflerle yaz
İsmini okunaksız yaz
İsmini ufak harflerle yaz
İsmini tersten yaz
İsmini kocaman harflerle yaz
İsmini silik bir şekilde yaz
Adres ve telefon numarası
Not: Eğer kitap elinize geçerse, rastgele bir sayfa açın, o sayfada söyleneni yapın ve sahibine iade edin.
Benden not: Evet, ismim Elifnaz ^.^
              Şimdiki dört sayfa hakkında söyleyecek pek bir şeyim yok. Kağıtları renklendirmeye çalıştım. Ha, hoşuma giden bir şey var: Instructions sayfasındaki ıslaklıktan oluşan o ufacık gökkuşağı.

Sol: Talimatlar
Sağ: 1. Bunu gittiğin her yere götür
2. Her sayfadaki talimatları yerine getir.
3. Sıra önemli değil.
4. Görevler yoruma açıktır.
5. Dene. (Yanlış olduğunu düşünsen bile.)
Sağ: Malzemeler...
Sol: Kendi sayfa numaralarını ekle.
Benden not: Nedense bunu yapmaya yanaşmadım.
                Soldaki sayfayı kendime çok yakın hissettim açıkçası. Bir kaç istisna dışında okumaya başladığım her kitabı tersine katlarım ki elimde rahatça tutabileyim, her pozisyonda okuyabileyim. Zaten yaptığım bir şeyi burada görev olarak görmek çok goşuma gitti. O sayfayı dolduruşumun hikayesini de anlatayım. 3-4 ay önce Alman Kızılhaçı P'nin posta kutusuna bir deste kartpostal bırakmış. Gül motifli. Ben bunları alayım dedim, belki kullanırım. Aldım, evimi en dağınık ve düzensiz köşesine koydum. Zamanı gelince de kullanmış oldum.

Sağ: Kitabı katla
Sol: Bu sayfayı bilerek boş bırak
                Durup dururken zıplamak için bir neden verdi bu sayfa da bize, garip.

Burada dur. (Ayaklarını sayfaya sürt, zıpla)
               Bu iki sayfa sanırım ikinci favorim. Sağdaki sayfayı yırttım ve 3-4 gün bardak altlığı olarak kullandım. Kahve arkadaki sayfanın boyasını da alınca ortaya çıkan şey ne kadar hoşuma gitti anlatamam. Dün akşam geri diktim yerine.

Kahveni buraya dök, damlat, fırlat.
                Sağdaki sayfamdan kağıttan çiçekler açıyor :)

Bir kalem kullanak bu sayfaya delikler aç.
             Haftaya görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Cok guzel yapmissin ya :) ben bazi seyleri denemeye cok cekiniyorum sanki kitabi temiz tutmak zorundaymisim gibi hissediyorum

    YanıtlaSil
  2. sayfayı dikmek çok tatlı bir fikir

    YanıtlaSil