10 Şubat 2014 Pazartesi

Sarah Orgen'la Harikalar Diyarına

              Hadiii saklamayın. Hepiniz hayatınızda size çocukluğunuz boyunca her adımda eşlik etmiş o masalsılığı arıyorsunuz. Fareyi ata çeviren değnekten ayaklarınızı yerden kesecek peri tozuna, masalların hayalgücümüze ilmek ilmek işlediği güzellikler zaman geçtikçe yok oluyor. 

              Böyle düşünceler beynimi ele geçirdiğinde beni en mutlu eden şey "mixed media" kolaj çalışmalarına bakmak. Genelde sürreal olan bu çalışmalar kolaj konseptinin etkisinden midir bilmem, pek bir çılgın oluyorlar.


            Öyle güzel bir seriyle baş başa bırakacağım ki sizi, kendi favorimi seçemedim. Renklerin pastel tonu ve bütün gözlerdeki neredeyse ifadesiz bakış hareketsizlik hissiyle harmanlanınca oluşmuş dinginlik paha biçilemez. Yukarıdaki çalışmayı baykuş delisi canım anneme ithaf ettim.






            Kimin güzel ellerinden çıkma peki bu tek sayfalık dolu dolu hikayeler? Sarah Orgen'ın. Ben Sarah'yı çok sevdim. İçim ısınıyor çalışmalarına bakarken. Sarah'nın takipçilerine yaptığı bir başka güzellik, eserlerini 11 Euro gibi saçma bir fiyattan satışa sunması - boyut büyüdükçe fiyat da artıyor tabi ki. 

            Sarah Orgen'ın Etsy mağazası için tıklayın.

















4 yorum:

  1. "Masalların hayalgücümüze ilmek ilmek işlediği güzellikler" hiç kaybolmasın. Olmaz mı?

    YanıtlaSil
  2. Masalsız hayat düşünemiyorum - Tekrar hatırlattığın için teşekkürler. - Baykuş Delisi

    YanıtlaSil
  3. Harika tek kelimeyle. Benim favorim uçan filler ve gövdesinden ağaç dalları çıkan, kolkola girmiş kızkardeşler. Anlatması ne kadar zormuş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçan fillere ben de bayıldım, ufacıklar pek bi sempatikler :)

      Sil