17 Ocak 2014 Cuma

Wreck This Journal!

         Amazon’dan bir sipariş verdim az önce. 5 dakika olmadı. Bir an önce klavye başına geçip sizlerle paylaşmak istedim: Yeni bir seriye başlıyorum! Bu seferki çıkış noktam başkalarındaki cevheri değil, kendimdekini aramak. Çok kopuk gidiyorum değil mi? Heyecandan, hoş görün :)

         Wreck This Journal aslında bakarsanız -kendi tahminimce- son zamanlarda çok meşhur olan scrapbooking akıntısından filizlenmiş bir fikir. Kitap tarafınızdan tamamlanmayı bekler şekilde basılmış; her sayfasında ayrı bir görev var ve bu görevler bir şekilde o deftere iz bırakacak cinsten. Görevlerin her biri sizi yaratıcı olmaya, alıştığınız ritminizi ufak ufak bozmaya itiyor. 

         Kitabın açıklamalar sayfası:

1. Kitabı gittiğin her yere götür.
2. Her sayfadakı görevleri tamamla.
3. Sıra önemli değil.
4. Görevler yoruma açıktır.
5. Dene. Yanlış olduğunu düşünsen bile.

         Kitap elime geçtiğinden itibaren her hafta birer post olmak üzere, her postta o haftanın sayfalarını yayınlayacağım.

Kerri Smith’in internet sayfası için buradan.
Amazon’dan kitabın bazı sayfalarını inceleyebilirsiniz.

          Sabırsızlanıyorum :)

        

2 yorum: